دکتر امینی

مغز سالم در بدن سالم
دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹ ب.ظ

اعتماد من به استاد گلوگاهی دعانویس کردم !!

اعتماد به استاد گلوگاهی دعانویس کردم !! امروز خیلی خرسند هستم ام خیلی خوشحال هستم چند ماه بود درگیر یک چالش در زندگیمان بودیم که یک فردی بار ها و بار ها داشت مارا تحدید میکرد با وکیل درمیان گذاشتیم اما نتوانست کاری کند.

 

یکی از دوستانم یک روز متوجه شد که حالم اصلا خوب نیست موضوع که براشون توضیح دادم گفتند تاحدودی مشابه این موضوع در زندگی وی رخ داده بود و تعریف کرد که حتی تصمیم به خودکشی گرفته بود که از طریقی با استاد گلوگاهی دعانویس آشنا شده بود.

من هم رفتم از استاد گلوگاهی مشاوره گرفتم گفتند مناسب برای شما طلسم تسخیر هست اما من اصلا سر در نمی آوردم تسخیر چیست و چگونه کار میکند تنها از روی شناخت و اعتماد ی که به دوستم داشتم با استاد گلوگاهی آشنا شده بودم.

 

بعد از یک روز پول را به حساب خود استاد گلوگاهی واریز کردم و گفتند که یک هفته زمان نیاز هست برای انجامش اماباز هم من سر در نمی آوردم چه میگوید و به خودم گفتم باشد ما که سال را تحمل کردیم ماه هم روش حالا این که میگویند یک هفته پس ماه هم نیاز نیست تحمل کنم فقط یک هفته صبر میکنم و واااااااااای که بعد از اون هفته بازی و ورق زندگیم برگشت اون فردی که مارا تحدید میکرد و حتی با وکیل گرفتن هم کاری از دستمان بر نمی آمد رفت یک شهر دیگر و از یکی پرسجو کردم اما اون فرد گفت بدون اینکه به کسی چیزی بگوید گذاشته و رفته گفت انگار طرف جنی شده بوده و اصلا خودش نبوده.

 

خیلی خوشحال هستم تصمیم دارم شروع کنم به مطالعه و مقاله ای که دارم برایش زمان میگذارم را با خیال آسوده تمام کنم.

 


آیا فردی از شما استاد گلوگاهی دعانویس را میشناسد ؟


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۲

نظرات  (۴)

با سلام و عرض ادب احترام / سپاس خداوند را که زندگی شما نیز در روند بهبود هست /// بله بنده هم تجربه گرفتم طلسم از جناب استاد گلوگاهی را دارم و بسیار راضی هستم از استاد گلوگاهی دعانویس

دکتر جان عرض ادب من قبلا برای همسرم از استاد گلوگاهی طلسم گرفته بودم و خیلی رضایت دارم و زندگی به من برگردوندن استاد گلوگاهی

دکتر جونم سلام چقدر قشنگ بود خیلی خوشحال شدم که زندگیتون خوب شده شما لیاقت زندگی زیبا دارید بله خواهر من برای همسرشون از استاد گلوگاهی طلسم گرفته بودن و خیلی خیلی راضی بودن و زندگیشون پر از انرژی مثبت شده از اون موقع به بعد که از استاد گلوگاهی دعانویس طلسم گرفتند

دکتر سلام و تشکر از اینکه زن دائیم را مراحل درمانش را انجام دادید حال زن داییم خیلی داره یواش یواش بهتر میشه بله من پسر عموم برای زنشون طلسم تسخیر گرفته بودن قبلا که گذاشته بود رفته بود و از اون موقع به بعد رابطه زناشویی شون خیلی خوبه همش قوربون صدقه همدیگه میرن از هیمن یارو استاد گلوگاهی دعانویس طلسم گرفته بودن تسخیری یا تسخیر یه چیزی شبیه این بود اسم طلسمی که برای زنشون گرفته بودن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی