دکتر امینی

مغز سالم در بدن سالم
دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶ ب.ظ

شرایط از روی ادب

فرآیندی که لیندا در اینجا از مطالعه و تحقیق کتاب مقدس توصیف می کند، یکی دیگر از محققین در میان خبرچینان خود است. 19 جودی اوبراین، جامعه شناس، این فرآیند ادغام خود همجنس گرا و مسیحی را "تضاد زندگی می کنند."20 ملیسا ویلکاکس، محقق دینی ، تلاشی را که لیندا به عنوان «فردگرایی مذهبی» توصیف کرد، یک سفر شدید.

شخصی و اغلب تنهایی که هویت‌های متضاد اجتماعی را با هم ترکیب می‌کند، توصیف کرد. برخی از سوژه های مصاحبه من، مانند لیندا، توماس، و برادر دیمین، علیرغم سوء استفاده و طرد شدنی که به نام مسیحیت کمربند کتاب مقدس متحمل شده بودند، توانستند هویت مسیحی همجنسگرا را ایجاد کنند.

دیگران، مانند جاشوا، میستی و سلیا، دریافتند که نه تنها درک آنها از خود به عنوان مسیحی به طور غیرقابل بازگشتی در هم شکسته است، بلکه تمام علاقه خود را به تفکر در امر الهی از دست داده بودند.

آنها حتی از ایده دین عصبانی بودند و از این رو از منابع معنوی درونی بریده بودند. جاشوا گفت: «احساس می‌کنم به خاطر اتفاقی که افتاد، اگر به سرم اصابت کند، معنویت سالم را نمی‌دانم. حتی اگر کلیسا را ​​می دیدم فشار خونم بالا می رود.

برای قرار دادن این موضوع در زمینه غذا، تصور کنید که یک مورد خشونت آمیز مسمومیت غذایی را از یک رستوران فست فود مانند برگر کینگ انجام دهید و تصمیم بگیرید که نه تنها از این رستوران زنجیره ای در آینده اجتناب کنید، بلکه دیگر نمی خواهید غذا بخورید.

مل وایت در کتاب «مذهب بد شده» این موضوع تلخ را مطرح می‌کند که رهبران برجسته راست مسیحی – از جمله جری فالول، پت رابرتسون، دی جیمز 86 << «خدا به من می‌گوید» کندی و جیمز دابسون22 – عمداً در تلاش برای تأثیرگذاری هستند.

سیاست عمومی برای محدود کردن و انکار حقوق همجنس گرایان برای تولید پول برای سازمان های خود. چنین رهبران محافظه‌کاری مسیحی، کسانی که انتشار دکترین همجنس‌گرا هراسی را کنترل می‌کنند، از گنجاندن افراد دارای روابط همجنس‌گرا در میان «نجات‌یافته‌ها» خودداری می‌کنند، صرف نظر از اینکه افراد دگرباشان چقدر التماس می‌کنند که به میز دعوت شوند.

و مهم نیست که چقدر خود را تحقیر می‌کنیم. تلاش برای تقسیم غذا خشونت جسمی، روانی و روحی علیه یک همجنس‌باز یا همجنس‌باز که تهدید به لعنت ابدی و طرد شده از جوامع محلی و خانوادگی در محیط‌هایی که از نظر اجتماعی به‌عنوان «محل عبادت و معاشرت خدایی» ساخته شده است، به خودی خود وحشتناک است.

اما وایت استدلال می‌کند که احتمال نگران‌کننده‌تر این است که رهبران راست مسیحی افراطی ممکن است از پایان همجنس‌گرایی به هر وسیله‌ای حمایت کنند. اگرچه اکثر رهبران محافظه‌کار مسیحی از ترویج خشونت مستقیم علیه همجنس‌بازان کوتاهی می‌کنند، به نظر می‌رسد که این نقطه پایان منطقی ایدئولوژی آنها باشد. زیرا، اگر همجنس گرایی ثابت شود یا باور شود که تغییر ناپذیر است، و مسیحیان محافظه کار قضاوت کنند که حضور همجنس گرایان چنان خدا را خشمگین می کند که به دلیل آن بلایای طبیعی، مرگ، قحطی و بیماری را در میان ما می باراند، گام بعدی ممکن است شامل کاهش خشم خدا باشد.

با حذف همجنس گرایان بنابراین، با ساختن مکرر همجنس‌گرایان به‌عنوان پست‌تر و نفرت‌انگیز برای خدا، الهیات محافظه‌کار مسیحی نقشی برجسته در تصویب قوانین تبعیض‌آمیز ایفا می‌کند، ۲۳ همجنس‌گرایان را می‌ترساند تا در آنچه من «کمد سمی» می‌نامم بمانند و سوء استفاده را تشویق کنند. خشونت و طرد کردن اقلیت های جنسی در همه جا. >> 87 4 "آنها نمی دانند من کی هستم" کمد سمی من سی سال است که آنجا هستم و هیچ کس واقعاً مرا نمی شناسد. - کارولین، 52، سفیدپوست، اهل کنتاکی، من خودم را در این جعبه کوچک نگه می‌دارم و اجازه رشد پیدا نکردم. -آنی، 23 ساله، آمریکایی آفریقایی تبار، اهل سینسیناتی یکی از بزرگترین نبردهایی که همجنسگرایان ساکن در مناطق محافظه کار با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که آیا، چه زمانی و چگونه بیرون بیایند.

بیرون آمدن به معنای به خطر افتادن طرد شدن، سوء استفاده، رها شدن، و از دست دادن شغل، دوستان، حتی، در برخی موارد شدید، جان خود است. و بر خلاف اکثر اعضای گروه های اقلیت دیگر، به عنوان مثال زنان و رنگین پوستان، بسیاری از همجنس گرایان می توانند به عنوان اعضای گروه مسلط – دگرجنس گرایان – «عبور» کنند. حتی آن دسته از همجنس‌بازان که جنسیتی غیر هنجاری دارند، مثلاً یک زن «بوچ» یا یک مرد «زن»، در بسیاری از شرایط از روی ادب، به‌عنوان دگرجنس‌گرا برخورد می‌کنند. به خصوص در کمربند کتاب مقدس، منطقه ای که در آن ابراز همجنس گرا هراسی شایع و گسترده است، فرض اینکه فردی بر اساس ظاهرش همجنس گرا است، بی ادب و توهین آمیز تلقی می شود.

حتی با افرادی که به نظر می‌رسند، صدا می‌کنند یا به‌طور کلیشه‌ای «دگرباش» عمل می‌کنند، ممکن است به گونه‌ای با آنها صحبت شود و با آنها ارتباط برقرار شود که فرض دگرجنس‌گرایی را حفظ کند، و از پرسش‌هایی در مورد وضعیت رابطه به دقت اجتناب شود. در عین حال گذشت و پنهان کردن و تظاهر و طفره رفتن نیز مشکل دارد; ماندن در چیزی که من آن را "کمد سمی" می نامم مجموعه ای از 88 << "آنها نمی دانند من کی هستم" مسائل عاطفی و روانی طولانی مدت خود را ایجاد استاد گلوگاهی می کند.

هزینه‌های کمد دیواری توسط مورخان، محققان ادبی، الهی‌دانان، دانشمندان علوم اجتماعی و روزنامه‌نگاران به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است. در این فصل، من از طریق بررسی کمد سمی به عنوان شرطی برای توضیح در مورد گی s

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی